Σε έναν κόσμο όπου ο χρόνος είναι πολύτιμος και η οργάνωση κρίσιμη, η interTΕΝ παρουσιάζει μια νέα δυνατότητα booking / διαχείρισης ραντεβού με τους πελάτες σας. Σε αυτό το άρθρο, θα εξερευνήσουμε πώς η νέα αυτή δυνατότητα μπορεί να σας βοηθήσει να κάνετε πιο αποδοτική τη λειτουργία της επιχείρησής σας.
Μια νέα εποχή για τα συστήματα διαχείρισης ραντεβού
Τώρα πια υπάρχει μια νέα λειτουργία για το website σας, που διευκολύνει την οργάνωση των υπηρεσιών σας. Μέσω αυτής της λειτουργικότητας εμφανίζουμε στο website σας ημερολόγιο, μέσα από το οποίο ο πελάτης κλείνει ραντεβού. Το ημερολόγιο συνδέεται με δικά σας Google Calendars, επιτρέποντάς σας να προγραμματίζετε τη διαθεσιμότητα των ραντεβού σας πολύ εύκολα και γρήγορα από το κινητό σας ή μέσω της γραμματείας σας. Στο 1ο calendar ορίζετε τις γενικές ημέρες και ώρες διαθεσιμότητας, ενώ το 2ο είναι αυτό που έχει τα κλεισμένα ραντεβού σας ή τις υπόλοιπες υποχρεώσεις σας. Στο website εμφανίζονται μόνο οι ώρες που απομένουν διαθέσιμες. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να ορίσετε διαθέσιμες ώρες και ημέρες χωρίς να χρειάζεται να μπείτε στο backend του συστήματος. Η ευελιξία αυτή σας επιτρέπει να διαχειρίζεστε τον χρόνο σας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, ενώ το σύστημα διασφαλίζει ότι οι πελάτες σας μπορούν να κλείνουν ραντεβού μόνο όταν είστε πραγματικά διαθέσιμοι.
Συγχρονισμός και απλότητα διαχείρισης
Η αυτόματη σύνδεση του Google Calendar με το σύστημα διαχείρισης ραντεβού εξασφαλίζει ότι δεν θα υπάρξουν διπλές ή λανθασμένες κρατήσεις. Αυτό σας βοηθάει να διατηρείτε ένα ακριβές πρόγραμμα και διασφαλίζει ότι οι πελάτες σας μπορούν να κλείνουν ραντεβού μόνο όταν είστε διαθέσιμοι. Τώρα πια δεν χρειάζεται να ενημερώνετε τη διαθεσιμότητά σας σε πολλαπλά συστήματα, μπορείτε απλώς να δημιουργείτε γεγονότα που υποδεικνύουν πότε είστε διαθέσιμοι. Αυτό καθιστά τη διαχείριση της διαθεσιμότητάς σας εύκολη και προσβάσιμη, ακόμη και εν κινήσει, μέσω του κινητού σας τηλεφώνου.
Προσαρμοσμένες ειδοποιήσεις και προσωποποιημένες φόρμες κρατήσεων
Η νέα λειτουργία διαχείρισης ραντεβού παρέχει ακόμη, τη δυνατότητα προσαρμοσμένων ειδοποιήσεων για να κρατάτε τους πελάτες σας ενήμερους και να διασφαλίζετε μια απρόσκοπτη εμπειρία. Επιπλέον, μπορείτε να δημιουργείτε προσωποποιημένες φόρμες κράτησης για κάθε μία από τις υπηρεσίες σας, διευκολύνοντας τα ραντεβού τόσο για εσάς όσο και για τους πελάτες σας. Με την βοήθεια της interTΕΝ, η διαχείριση των ραντεβού σας γίνεται απλή και απολαυστική.
Διατήρηση ελέγχου και έγκαιρη πληροφόρηση
Παράλληλα, συνεχίζετε να έχετε τον έλεγχο, καθώς μπορείτε να ακυρώσετε κάποιο ραντεβού. Ακόμη, για κάθε αίτημα ραντεβού ή ακύρωση που δέχεστε ο ιδιοκτήτης και/ή γραμματεία λαμβάνει ενημερωτικό email και μπορεί να στέλνει επιβεβαίωση για τα ραντεβού, ώστε να ενημερώνεστε έγκαιρα τόσο εσείς όσο και οι πελάτες σας.
Διαχείριση ραντεβού για διαφορετικές υπηρεσίες
Τέλος, μπορείτε να διαχειρίζεστε ξεχωριστά ραντεβού για διαφορετικές υπηρεσίες στο website σας. Μπορείτε δηλαδή, να δίνεται διαθεσιμότητα ραντεβού συγκεκριμένα για κάθε υπηρεσία που προσφέρεται. Με αυτό τον τρόπο θα διασφαλίσετε ότι εύκολα κάποιος μπορεί να κλείσει ραντεβού την στιγμή που τον εξυπηρετεί, για την υπηρεσία που θέλει και ότι έχει γίνει σωστή διαχείριση χρόνου, για την εξυπηρέτησή του, βάση της επιλογής του.
Πολλές επιχειρήσεις, από ιατρεία και ινστιτούτα έως γυμναστήρια και κέντρα αισθητικής χρησιμοποιούν τη νέα λειτουργία αυτή για τη βελτίωση της αποδοτικότητας και της ικανοποίησης των πελατών τους. Ενταχθείτε στην κοινότητα των ικανοποιημένων πελατών της interTΕΝ και απλοποιήστε τις διαδικασίες σας, ώστε να εστιάσετε στην παροχή των καλύτερων δυνατών υπηρεσιών για τους πελάτες σας.