Η αμεσότητα στην επικοινωνία με τους επισκέπτες του e-shop ή του website μας είναι πρωταρχικής σημασίας, καθώς όλοι πλέον απαιτούν άμεση απάντηση στις απορίες τους.
Η σελίδα επικοινωνίας, η σχετική φόρμα και το τηλεφώνημα, απαιτούν περισσότερο χρόνο και κόπο σε σχέση με το απλό πάτημα ενός κουμπιού και την άμεση αποστολή μηνύματος.
Γι’ αυτό πλέον πολλά websites & e-shops αρχίζουν και εγκαθιστούν το Facebook Messenger στο κάτω-δεξί μέρος των σελίδων τους, προσφέροντας real-time chat δυνατότητες στο κοινό τους. Έτσι οι επισκέπτες μπορούν να στείλουν απευθείας μήνυμα στην Facebook σελίδα της επιχείρησης, είτε βρίσκονται στη σελίδα σας από το κινητό, είτε από το desktop/laptop τους.
Πόσες φορές άλλωστε έχουμε βρεθεί σε μια σελίδα, πχ ένα κατάστημα, από το κινητό μας και θέλουμε να στείλουμε μήνυμα, ψάχνοντας παντού τη σελίδα επικοινωνίας; Πλέον όλα είναι πάτημα ενός κουμπιού! Το κουμπί εμφανίζεται καθώς ο επισκέπτης και πιθανός πελάτης κάνει scroll προς τα κάτω.
Ο υπεύθυνος της επιχείρησης θα δει άμεσα το μήνυμα στο κινητό του και θα μπορεί να απαντήσει πολύ εύκολα, χωρίς να χρειάζεται να δει email, να πατήσει reply ή να σηκώσει το τηλέφωνο. Μπορεί μάλιστα να δώσει απάντηση χρησιμοποιώντας το κινητό του, μέσω του Messenger.
Παρακάτω θα δείτε την προσαρμογή που έγινε στην ιστοσελίδα της εταιρίας μας.
1. Αρχικά ο επισκέπτης βλέπει κάτω-δεξιά το γνωστό εικονίδιο του Messenger.
2. Με κλικ στο κουμπί, επιβεβαιώνεται η σύνδεση στο Facebook και ο χρήστης πατάει στο “Συνέχεια” για να ξεκινήσει η συνομιλία.
3. Αμέσως ο επισκέπτης ξεκινάει να γράφει το μήνυμα, όπως θα έκανε μέσα από το Facebook.
Αν σας ενδιαφέρει η ενσωμάτωση του Messenger και στο δικό σας website ή e-shop, απλά επικοινωνήστε μαζί μας στο info@interten.gr.