Γιατί να ξεκινήσω digital marketing για την επιχείρησή μου;

0
1021

Ζούμε σε μια digital εποχή όπου όλο και περισσότερες επιχειρήσεις επιλέγουν να έχουν παρουσία στο Internet μέσω website και φυσικά μέσω social media profiles. Ειδικά μετά την πανδημία το ηλεκτρονικό εμπόριο κατέχει ένα πολύ μεγάλο μερίδιο αγοράς και αποτελεί μεγάλη πηγή εσόδων για πολλούς.

Για αυτό υπάρχουν και κάποιοι που επιλέγουν να έχουν μόνο ηλεκτρονική παρουσία και όχι φυσική, καθώς έτσι καταφέρνουν μεγαλύτερα έσοδα και λιγότερα έξοδα.

Γιατί όμως να επιλέξετε τα social media ως ένα τρόπο προβολής της επιχείρησης σας;

Είναι δημοφιλή

Σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες υπάρχουν περίπου 4.74 δις ενεργοί χρήστες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παγκοσμίως και σχεδόν το 59.3% του παγκόσμιου πληθυσμού χρησιμοποιεί τουλάχιστον μία από τις γνωστές πλατφόρμες.

Αυτό σημαίνει ότι σχεδόν κάθε πελάτης ή δυνητικός πελάτης έχει λογαριασμό στα social media και μπορεί να σας εντοπίσει σε αυτά, να “χαζέψει” τα προϊόντα/υπηρεσίες σας και τελικά να ψωνίσει αφού πλέον το Facebook και το Instagram παρέχουν ένα shop τμήμα, που κάνει τις αγορές των χρηστών εύκολες και γρήγορες!

Επίσης, επιτρέπει έναν τρόπο αλληλεπίδρασης των πελατών μεταξύ τους αλλά και με την επιχείρηση, που δεν ήταν δυνατός πριν. Πλέον μπορούν να επικοινωνούν direct με το κατάστημα μέσω μηνυμάτων για να μοιραστούν τις απορίες τους ή για να πραγματοποιήσουν μια αγορά ή ακόμα για να δώσουν feedback. Αυτή η ηλεκτρονική επαφή με την επιχείρηση δίνει έναν πιο “αληθινό” χαρακτήρα στο κοινό, καθώς δείχνει ότι είστε ενεργοί και προσβάσιμοι.

Είναι μια οικονομική και σύγχρονη επιλογή

Τα social media τα τελευταία χρόνια λειτουργούν σαν μηχανή αναζήτησης. Για παράδειγμα ένα μεγάλο μέρος του πληθυσμού όταν μαθαίνει για μια καφετέρια που δεν έχει ξαναπάει, την ψάχνει πρώτα στο Internet και συγκεκριμένα στο Instagram, με σκοπό να δει πως φαίνεται ο χώρος αλλά και πως είναι η παρουσία της στα social.

Αν το profile φαίνεται προσεγμένο και ελκυστικό, θα επιλέξουν να την επισκεφτούν και να δουν πως είναι η καφετέρια από κοντά, ακόμα και να τραβήξουν φωτογραφίες που αργότερα θα μοιραστούν στους προσωπικούς τους λογαριασμούς, έμμεσα διαφημίζοντας το κατάστημα.

Άρα και μόνο να έχετε έναν ενεργό λογαριασμό στα social media λειτουργεί σαν δωρεάν διαφήμιση.

Σαν δεύτερο βήμα προτείνεται οι επιχειρήσεις να πληρώνουν διαφημιστική προβολή για να ενισχύσουν την θέση τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το budget το ορίζετε εσείς, αλλά σίγουρα μια διαφημιστική εκστρατεία με υψηλό κόστος φέρνει πολύ καλύτερα αποτελέσματα από μια χαμηλού. Και οι δυο αποδίδουν, αλλά με διαφορετικό τρόπο.

Αν κάποια επιχείρηση είναι νέα στον κόσμο των social media η καλύτερη επιλογή είναι να ξεκινήσει λιγότερο “επιθετικά” με καμπάνιες χαμηλότερου κόστους και σταδιακά, πάντα σε συνεργασία με το agency γραφείο της, να αρχίσει να ανεβάζει το budget της και να επενδύει παραπάνω σε digital διαφημίσεις.

Δημιουργία brand name για το χτίσιμο μιας επιτυχημένης σχέσης με το κοινό σας

Η καθημερινή επαφή με το κοινό έχει μεγάλη σημασία για την εικόνα του brand, αλλά και για τη σχέση του με τους followers του. Με κάθε post/story που κάνετε χτίζετε το branding της επιχείρησης σας. Οι αναρτήσεις σας έχουν μια συγκεκριμένη αισθητική που σιγά σιγά γίνεται η ταυτότητα του brand, έτσι όταν το κοινό σας σκέφτεται την εταιρεία σας, του έχει αποτυπωθεί μια συγκεκριμένη εικόνα στο μυαλό του.

Αυτό που βοηθάει να ξεχωρίσει κάποιος από τους ανταγωνιστές του είναι να έχει μια ανθρώπινη και φιλική φωνή για να μπορεί ο κόσμος να συσχετιστεί με το brand. Τα social από τη φύση τους έχουν έναν πιο χαλαρό και διαδραστικό τρόπο επικοινωνίας. Στόχος είναι να δημιουργήσετε μια προσωπική σχέση με τους χρήστες, ώστε να κερδίσετε την εμπιστοσύνη τους και τελικά να θυμούνται να αγοράσουν από εσάς το προϊόν/υπηρεσία που προσφέρετε.

Έτσι, χτίζετε μια επιτυχημένη και σταθερή σχέση με το κοινό σας, αφού αν μείνουν ικανοποιημένοι από όλη την διαδικασία αγοράς και επικοινωνίας με το brand, θα επιλέξουν να ξανά αγοράσουν. Ως αποτέλεσμα, εσείς θα έχετε κερδίσει μια σταθερή πελατεία και μακροχρόνια περισσότερα έσοδα.

Αυξάνουν την κινητικότητα στο site / eshop

Οι social media λογαριασμοί μπορούν εύκολα να συνδεθούν με το website της επιχείρησης και έτσι ο κάθε καταναλωτής βλέπει κατευθείαν τις τιμές και τα διαθέσιμα προϊόντα, μέσα από τα social media, χωρίς επίσκεψη στο eshop.

Σκεφτείτε το σαν μια διαφορετική μορφή καταλόγου που ο καθένας μπορεί να έχει δωρεάν, οποιαδήποτε στιγμή θελήσει στο κινητό του. Όλες οι παραγγελίες και οι επιπλέον πληροφορίες των προϊόντων/υπηρεσιών βρίσκονται στις περιγραφές του website οπότε, όλα οδηγούν εκεί.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης βοηθάνε στο να γίνεται ένα καλύτερο και αποδοτικότερο SEO με στόχο την υψηλή κατάταξη της ιστοσελίδας στα οργανικά αποτελέσματα της Google.

Με βάση όλα τα παραπάνω γίνεται εύκολα αντιληπτό ότι είναι ιδιαίτερης σημασίας να επενδύσετε πάνω σε μια αποδοτική και επαγγελματική παρουσία στα social media. Η interTEN μπορεί να σας βοηθήσει να χτίσετε ανταγωνιστικά profile που θα αποτελούν πηγή εσόδων για την εταιρεία σας.