Ξεκλειδώστε τη δυναμική του eShop σας με πρωτοποριακές λύσεις AI

0
1675

Για να διατηρήσετε το προβάδισμά σας στον ανταγωνισμό, είναι πλέον απαραίτητο το επόμενο διάστημα να αξιοποιήσετε τις τελευταίες καινοτομίες που προσφέρει η τεχνητή νοημοσύνη (AI). Σε συνδυασμό με κάποιο πρόγραμμα ΕΣΠΑ που καλύπτει δαπάνες για ανάπτυξη λογισμικού, θα είστε σε θέση να μπείτε σε μια νέα εποχή που τώρα ξεκινάει.

Το ChatGPT, το προηγμένο μοντέλο γλώσσας AI που σίγουρα έχετε ακούσει τους τελευταίους μήνες, καθώς και άλλες εφαρμογές ΑΙ, μπορούν να αποτελέσουν τη βάση για μικρής ή μεγάλης κλίμακας εφαρμογές που μπορούν να αναβαθμίσουν την εμπειρία του eShop σας και να οδηγήσουν σε καλύτερα αποτελέσματα.

Ως τώρα, τέτοιες εφαρμογές ήταν απαγορευμένες έστω και ως σκέψη, καθώς η υλοποίησή τους απαιτούσε πολύπλοκα μαθηματικά μοντέλα, δυσνόητους αλγορίθμους και τεράστια υπολογιστική ισχύ.

Με το ChatGPT όμως όλα αυτά είναι πλέον κυρίως θέμα ιδέας, απόφασης και μιας τεχνικής ανάλυσης.

Στέλνοντας δεδομένα από το eshop σας προς το ChatGPT και λαμβάνοντας πίσω έτοιμες απαντήσεις (πχ αναλύσεις, απαντήσεις σε χρήστες, προβλέψεις πωλήσεων κ.α.) ή καθαρά δεδομένα (πχ πίνακες, αριθμούς, Excel), θα είστε σε θέση να έχετε λειτουργικότητες που διαθέτουν μόνο τα σύγχρονα ERP, με μικρότερο κόστος.

Ακολουθεί μια λίστα με έξυπνες ιδέες που μπορούμε να υλοποιήσουμε χρησιμοποιώντας το ChatGPT:

  1. Δημιουργία περιγραφών προϊόντων: Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα των διαχειριστών eshop είναι πως δεν έχουν χρόνο για να γράψουν σωστές περιγραφές για τα προϊόντα τους, με αποτέλεσμα η σελίδα προϊόντος να μην έχει επαρκές κείμενο, να μην την βρίσκει ο πελάτης ενδιαφέρουσα και χρήσιμη και τελικά να φεύγει από το κατάστημα. Με το ΑΙ, τοποθετούμε ένα κουμπί στη διαχείριση του προϊόντος απ’ όπου έχετε τη δυνατότητα με 1-κλικ, είτε να εμπλουτίσετε την υπάρχουσα περιγραφή, είτε να δημιουργήσετε νέα με βάση τα χαρακτηριστικά του προϊόντος (κατηγορία, χρώμα, μάρκα, διαστάσεις, φωτογραφία, μέγεθος, υποκατηγορίες κλπ)
  2. Διαχείριση αποθεμάτων με AI: Χρησιμοποιήστε το ChatGPT για να αναλύσετε τη συμπεριφορά των πελατών και να προβλέψετε τάσεις, επιτρέποντάς σας να βελτιστοποιήσετε τα αποθέματα και να αποφύγετε τις ελλείψεις ή το overstocking.
  3. Έξυπνη Προώθηση και Διασταύρωση Προϊόντων  (Upselling and Cross-Selling): Ενσωματώστε το ChatGPT για να αναλύσετε το καλάθι αγορών και το ιστορικό περιήγησης των πελατών, παρέχοντας προσαρμοσμένες προτάσεις σχετικών και συμπληρωματικών προϊόντων σε πραγματικό χρόνο, οδηγώντας σε υψηλότερη μέση αξία παραγγελίας.
  4. Προσαρμοσμένη Εμπειρία Χρήστη: Χρησιμοποιήστε το ChatGPT για να προσφέρετε μια πραγματικά προσωποποιημένη εμπειρία αγορών, προσαρμόζοντας δυναμικά τις διατάξεις σελίδων, το περιεχόμενο και τις προτάσεις προϊόντων με βάση τη συμπεριφορά και τις προτιμήσεις των χρηστών.
  5. Βελτιστοποίηση Τιμών με AI: Αξιοποιήστε την αναλυτική ικανότητα του ChatGPT για να συγκεντρώσετε στοιχεία αγοράς, να αξιολογήσετε τις τιμές ανταγωνιστών και να βελτιστοποιήσετε τη στρατηγική τιμολόγησής σας για τη μεγιστοποίηση των κερδών.
  6. Social Media Engagement: Εφαρμόστε το ChatGPT για να αυτοματοποιήσετε τις απαντήσεις στις ερωτήσεις των πελατών και να αλληλεπιδράσετε με το κοινό σας στις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων, αυξάνοντας το brand visibility και το loyalty των πελατών σας.
  7. Σύμβουλος Μεγέθους και Στυλ: Δημιουργήστε έναν σύμβουλο με AI που θα βοηθήσει τους πελάτες να βρουν το τέλειο μέγεθος ή στυλ για ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ, αυξάνοντας την ικανοποίηση των πελατών και μειώνοντας τα ποσοστά επιστροφών.
  8. Φωνητική Αναζήτηση: Ενσωματώστε τις δυνατότητες επεξεργασίας φυσικής γλώσσας του ChatGPT για να ενεργοποιήσετε τη φωνητική αναζήτηση, καθιστώντας ευκολότερη για τους πελάτες την εύρεση των προϊόντων που ψάχνουν.
  9. Ανάλυση Συναισθημάτων από reviews: Χρησιμοποιήστε το ChatGPT για να αναλύσετε τις κριτικές και τα σχόλια των πελατών, προσδιορίζοντας περιοχές βελτίωσης και αποκτώντας πολύτιμες πληροφορίες για την ικανοποίηση των πελατών.
  10. Προώθηση Προϊόντων με AI: Αξιοποιήστε το ChatGPT για να δημιουργήσετε μοναδικές, προσωποποιημένες προσφορές και κωδικούς έκπτωσης για τους πελάτες σας με βάση τις προτιμήσεις και το ιστορικό αγορών τους.
  11. Έξυπνη Ανάκτηση Εγκατελειμμένων Καλαθιών: Ενσωματώστε το ChatGPT για να αναλύσετε τη συμπεριφορά των πελατών και να δημιουργήσετε προσαρμοσμένα μηνύματα ανάκτησης εγκατελειμμένων καλαθιών, προκαλώντας τους πελάτες να ολοκληρώσουν τις αγορές τους.

Αυτά είναι μόνο μερικά παραδείγματα που η τεχνητή νοημοσύνη και το ChatGPT μπορούν να φέρουν στο eShop σας. Υπάρχουν και άλλα εργαλεία, που αφορούν φωτογραφίες, video κλπ, τα οποία θα αναλύσουμε σε κάποιο επόμενο άρθρο.

Είμαστε πάντα ανοιχτοί στο να συζητήσουμε άλλες custom υλοποιήσεις AI με βάση κάποια ιδέα ή ανάγκη σας. Η χρήση του AI στον κόσμο του eCommerce αποτελεί πλέον το επόμενο βήμα για τη βελτίωση της εμπειρίας των χρηστών, την αύξηση των πωλήσεων και την επίτευξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.