Συνέχεια από το πρώτο μέρος.

Το CS-Cart είναι μια εξαιρετική πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου, στην οποία μπορούμε να προσθέσουμε επιπλέον λειτουργικότητα, καθιστώντας την ακόμα πιο χρήσιμη και αποδοτική, για τους διαχειριστές και τους πελάτες του ηλεκτρονικού μας καταστήματος.

Παρακάτω, συγκεντρώσαμε για εσάς, ορισμένες προσθήκες που θεωρούμε ιδιαίτερα χρήσιμες για ένα CS-Cart e-shop.

1. Αποστολή SMS με τον αριθμό αποστολής

Αρκετοί πελάτες μας ενδέχεται να μην έχουν άμεση ή καθημερινή πρόσβαση στο email τους. Έτσι ενδέχεται να μην ενημερωθούν έγκαιρα για το πότε στείλαμε την παραγγελία τους. Η λύση σε αυτή την περίπτωση είναι η αποστολή SMS στον πελάτη, αυτόματα από το e-shop, είτε μόλις η παραγγελία πάρει την κατάσταση ΑΠΕΣΤΑΛΜΕΝΗ, είτε οποιαδήποτε άλλη κατάσταση εμείς ορίσουμε.

Έτσι ο πελάτης μας ενημερώνεται για τον αριθμό αποστολής της παραγγελίας και την μεταφορική που χρησιμοποιούμε.

Τα κύρια πλεονεκτήματα του SMS notification είναι πως η αποστολή του SMS έχει αμελητέο κόστος και δεν αγνοείται από τον παραλήπτη. Εφόσον η εταιρία που έχει αναλάβει την υποστήριξη του website σας έχει καλή γνώση της πλατφόρμας, ο πελάτης μπορεί να λαμβάνει και επιπλέον SMS, με όποιο περιεχόμενο και με οποιαδήποτε αφορμή επιθυμείτε.

2. Γρήγορη σύνδεση με λογαριασμό Facebook ή Google, χωρίς κωδικό

Από τις πιο χρήσιμες λειτουργίες, ειδικά για τον πελάτη μας που προβαίνει σε επαναλαμβανόμενες αγορές. Μπορεί να εγγραφεί και να συνδεθεί χρησιμοποιώντας το προφίλ του στο Facebook ή στο Google, αντί να αναγκάζεται να αφιερώσει πολύτιμο χρόνο για να συμπληρώσει τη φόρμα εγγραφής ή τη φόρμα σύνδεσης με το email και τον κωδικό του, κάθε φορά.

Τώρα με 1 κλικ μπορεί να συνδέεται άμεσα στο κατάστημα και να ξεκινάει τις αγορές. Εκτός από αυτό, οι πελάτες που θα συνδεθούν με Facebook / Google δεν χρειάζεται να περιμένουν για email επικύρωσης ή να παρακολουθούν πλέον το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασής τους.

3. Διασύνδεση με το εμπορικό μας πρόγραμμα

Softone ERP, Entersoft, Atlantis, Qzone

Εφόσον ως επιχείρηση διαθέτουμε εμπορικό πρόγραμμα, αργά ή γρήγορα θα χρειαστεί να το διασυνδέσουμε με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, προκειμένου αυτόματα και χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση και χρόνο να έχουμε:

  • Αυτόματη ανανέωση αποθέματος (stock)
  • Αυτόματη ανανέωση τιμών (λιανική, χονδρικής κλπ)
  • Αυτόματη δημιουργία και εκτύπωση παραστατικού, ακόμα και με χρήση φορολογικού μηχανισμού
  • Αυτόματη ανανέωση της κατάστασης κάθε παραγγελίας, ώστε οι πελάτες να μπορούν να δουν την πορεία της παραγγελίας τους, όπως αυτή υπάρχει στο εμπορικό πρόγραμμα.
  • Αυτόματη δημιουργία καρτέλα πελάτη στο εμπορικό πρόγραμμα, αμέσως μόλις γίνει η παραγγελία.
  • Αυτόματη εισαγωγή νέων προϊόντων στο e-shop, από τα στοιχεία που υπάρχουν στο εμπορικό πρόγραμμα.
  • Αυτόματη ανανέωση των χαρακτηριστικών των προϊόντων
  • Αυτόματο συγχρονισμό στους αριθμούς αποστολής των παραγγελιών

Εκτός από τις παραπάνω μορφές συγχρονισμού και διασύνδεσης, υπάρχουν πολλές ακόμα δυνατότητες που μπορούμε να εκμεταλλευτούμε, ανάλογα με τη λειτουργία κάθε επιχείρησης. Συμβουλές για την καλύτερη αυτοματοποίηση της επιχείρησής σας μέσω των παραπάνω εργαλείων αυτοματοποίησης, μπορεί να σας δώσει ο σύμβουλος της επιχείρησης web με την οποία συνεργάζεστε.

Τα πιο γνωστά εμπορικά προγράμματα, που χρησιμοποιούνται για διαχείριση αποθήκης, ως ERP και ως εργαλεία τιμολόγησης, είναι το Softone, το Entersoft, το Atlantis ERP και το Qzone. Εφόσον διαθέτετε κάποιο από τα παραπάνω, υπάρχει η δυνατότητα να το συνδέσετε με το e-shop σας, προκειμένου να κερδίζετε καθημερινά πολύτιμο χρόνο.

Σε περίπτωση που δεν έχετε διαβάσει το 1ο μέρος από τη σειρά “Έξυπνες προσθήκες στο e-shop”, πατήστε εδώ.

Σε επόμενο post θα σας παρουσιάσουμε επιπλέον δυνατότητες για αύξηση της αποδοτικότητας της ομάδας που διαχειρίζεται το e-shop και σημαντικά εργαλεία που αυξάνουν την ευχρηστία του για τους πελάτες σας. 

Αν σας ενδιαφέρει να προσθέσετε τα παραπάνω εργαλεία και στο δικό σας CS-Cart e-shop ή θέλετε να συζητήσουμε για επιπλέον δυνατότητες, μπορείτε να μας στείλετε email στο info@interten.gr